July 11, 2011

Menjejaki buku-buku

Assalamualaikum...

Seperti yg di ketahui (kalau tahu la), saya bnyak koleksi hasil tulisan Faisal Tehrani..dan x keberatan untuk beri mana2 pihak meminjam dan membaca buku2 saya. Asalkan saja dipulangkan kembali.

Saya pernah memberi pinjam buku2 yg paling bermakna dalam hidup hasil tulisan Faisal. "Tunggu Teduh Dulu"..dah agak lama juga la sy mencadangkan buku tersebut dibaca oleh kakak sy..Ok, boleh...pinjamlah..buku ni best tau...de pon berminat..so pinjamlahh..bulan ganti tahun, kakak senyap je...kadang2 saya buka juga topik ttg penulis kegemaran bila sesekali bertemu di kampung. Saje nk tnye perkembangan pembacaannya..so cmne?dah habis ke?...oooohoho..bnyk sgt la seha, x larat aku nk habiskan..nanti lah akak pulang ye....hihi..mmg lame sgt dah ak tggu..dekat lima tahun kootttt..owhhh, ak rinduuuu  "Tunggu Teduh Dulu".....klu rindu sgt, aku akan review balik jln cerita buku ni...sgt terkesannnn..sume dalam pale otak je...

OK, sekarang. setelah 2 bulan kt umh kakak yg pinjam buku tersebut, ak try la meng'usha2' kabar berita buku ak yg satu tu..de dalam stor tu, t ko free2 p la cari ea dlm stor...okeyyy, ak de 1 misi ni..hahaha..memula usha2 dlu stor tu..tgok selok belok..buku2 de simpan belah mne, try cari skit2...tapi x jumpa2 jugak..

Weekend yg lepas, kakak sekeluarga balik kg..hahaha..ape lg, ak pon memulakan la operasi..ak punggah segala barang yg ada dalam stor tu..mudah sket keje bila takde spe kt umh..klu x sume anak2 buah ak pon same2 'rajin' nk tolong 'kemas' jugak...hihi..punggahh..bukak kotak..peluh2.....x jumpa2 juga..adoiii.xkan la buku tu dah x wujud dah...hampir nk sedih gak la....

takpe, teruskan mencari dan cari..buka semula laci2 yg pernah aku buka sebelum ni...selak satu persatu...hohohohoho...AKHIRNYAAAAA....buku tu tertindih kt bawahhhh skali..jauh duk terperosok......hahaha..sian de...okeyyy, i da jumpe buku kesayangan i..amat gembira tau..awesome gituuuu...alhamdulillahh...sekian..

tu je nk cter...tatatititutu....

No comments: