July 5, 2011

Koleksi Travelog

Assalamualaikum...


Travelog menurut Dictionary.com adalah "a lecture, slide showor motion picture describing travels."...


Koleksi travelog yg saya minat adalah karya pasangan Prof Kamil dan Puan Roza. Alhamdulillah..saya hampir memiliki semua hasil tulisan komersial Prof. dan Puan.


Mggu lepas 2 buah buku yg di oder telah sampai kt sekolah kakak. Balik2 trus buka parcel. Sungguh gembira. Perjalanan balik kampung ditemani Travelog Impian Abadi: Itu yang tertulis. Sampai saja di kampung, sy sempat menghabiskannya.


Koleksi Travelog yang ada  pd saya.


Selamat membaca kawan2. 

2 comments:

Mel said...

Travelog? Interestingggggg~! :D

btw, u've been tagged!

http://iamnotagreekgoddess.blogspot.com/2011/07/saya-nak-ga-dari-korea-dan-bandung.html

beribiru said...

Yup..salah satu jenis buku kegemaran yg saya baca..Tq for tagged the GA ya!