August 30, 2013

Wishlist!

MY WISHLIST 2013-2015

1. Berumahtangga..beli rumah n letak tangga..hahaha..senang je kan...x la..sy tangga..belum ade rumah lagi nk fix kan dgn saya ni..InsyaAllah..mulakan dgn usaha dan doa..

2. Binokular. sebab bila p hiking sy nk tgok dgn jelas ape yg ada di bawah sana bila dah sampai ke puncak..hihi..

3. Beli buku dan baca..beli buku mmg senang. nk luang kan masa utk membaca tu yg liat.
-Kuasa Kepemimpinan Al-Fateh Oleh Muhammad Syaari Abdul Rahman.
-Mustafa Kamal Ataturk, penegak agenda Yahudi
-Tarbiyatul Aulad Fil Islam (Pendidikan anak-anak dalam Islam)

4. Kumpul duit. temankan emak ke Baitullah memnunaikan umrah pada Ramadhan akan datang. Permudahkan urusan kami Ya Allah..kabulkan permintaan kami Ya Allah..Aminnn Tak ada rezeki nak temankan emak. Visa saya tak lepas sebeb perempuan bawah umur 45 tahun kena bawa mahram sendiri. Dah tk boleh nak mahram tumpang macam dulu. Jadi mak kata nanti dah ada mahram sendiri pegi je la dengan dia. InsyaAllah mak. ^____^

p/s: Alhamdulillah wish yang lepas dapat dah separuh. Takpe tak penuh. Kita merancang dengan cita tapi Allah merancang dengan cinta. Perancangan Allah lebih lebih lebih baik lagi. InsyAllah mulakan wishlist baru. Akan updated bila perlu.

P/s/s: Aku tak pandai nak buat wish pada setiap tahun baru. Bagi aku tahun baru hanya sekadar tarikh. Mungkin bulan 8 setiap 2 tahun adalah kalendar tahunan bagi diri aku sendiri.

2 comments:

Happy Mind said...

emm...mungkin aku patu buat satu. sebab selama ni aku punya impian byk dh achieve (konon). tapi banyak yang aku tinggalkan... (lebih byk tinggal sbnornya)

no.4 tu sama, tapi macam ko gak la. maybe patut grab mana2 laki tepi jalan, akad, soh dia jadi mahram. tetiba. jadi no. 1 automatik tercapai. he he he

beribiru said...

greatttt idea..patut cuba ni. ^____^