February 20, 2012

akhirnya...

Assalamualaikum =)

Alhamdulillah..
Cik Gajah dan laptop sleeve dah siap.
cik gajah untuk saya
laptop sleeve untuk cik Atika!

harap cik Atika berpuas hati dgn hasil tangan saya yang tak seberapa ni


*err..memang tiada imej untuk gambarkan hasil tangan saya ni.
sebab kamera rosak. hand phone juga sedang bermasalah..

ohh..kejap.
mungkin pakcik Google dapat membantu saya carikan imej yang lebih kurang sama dengan hasil tangan saya.

contoh imej sahaja.pattern lebih kurang sama. tetapi corak dan jenis fabrik juga berbeza. juga output nya. =)

selepas 10 minit...
taraaaaaaa....
Alhamdulillah.

**saya mahu dengar Takbir Cinta yang penuh nyanyian Yassin dan Amy Search.
mana nak cari?

1 comment:

aTiKa aTeRkaH said...

Cik Atika sangat sangat sangat suka okeh! Terima kasih!!!!!! :)