December 2, 2011

Langkah-demi-langkah

Bismillahirrahmanirrahim..

Jom buat origami~!
Saya suka buat origami.
em, sejak bila minat pon x perasan.

Ada seorang tokoh origami yang sy kagum.
eh, abang kot. pakcik macam tua sgt la plak..
ehhheeee..

yang menariknya, bila saya berminat dengan origami ni tak sangka pula adik beradik dan anak-anak saudara saya pun sangat berminat dengan origami ni.

buku origami yang saya beli dah sgt lusuh sebab dah kene bantai tiap2 kali mereka balik kampung.

saya tak kisah pun..bahagia kot buku yang kita beli digunakan sepenuhnya oleh orang disekeliling kita, lagi-lagi ahli keluarga sendiri.


ni la pakcik abang tu...

Sipho Mabona



[kredit]
 buku ni sangat bagus untuk peminat origami. buku saya dah tak de rupa cmni lagi dah. hahaha

Ok. sekian.

2 comments:

picairin said...

bestnya...nak pinjam... hehe....eh y dont u share any tuto to make any origami yang cute miut...boleh blaja...hehe

beribiru said...

hehe..cik syafiqah pon berminat..boleh2..mari lah jemput dtg rumah..

em, menarik jgk..insyaAllah..t ade kesempatan sy buat tutorial origami ye..